ابزار آموزش قرآن (قلم قرآنی)
تاريخ : 20 / 7 / 1395برچسب:قرآن,قلم,قرآنی, | 18:50 | نویسنده : امیرحسین عامری

قلم قرآنی (قلم قران خوان)، قلم هوشمند قرآن بصورت الکترونیک است.که قابلیت تلاوت قرآن با صدای قاری دلخواه را دارد  و میتواند آیات قرآن کریم را تکرار کند تا شما بهتر آموزش ببینید. علاوه بر خواندن آیات قرآن، ترجمه فارسی، انگلیسی و ... هم دارد. که اولین بار توسط «صبحی طه» مخترع سوری تولید شد که هم اکنون بدست متخصصان ایرانی در اختیار شما می باشد.

 

به محض تماس نوک قلم الکترونیک با آیه قلم شروع به خواندن میکند.  این قلم نوری ، امکان قرائت قرآن برای فرد را فراهم می‌کند و به منظور حصول اطمینان از قرائت صحیح، امکان تکرار آنچه را که فرد آن را می‌شنود نیز وجود دارد.
این قلم الکترونیک به تأیید کمیته بازنگری قرآن  الأزهرا رسیده است.

کتاب مقدس قرآن کریم که همراه  قلم قاری قرآن می باشد دارای فونتی زیبا می باشد که در صفحات آن بصورت شبکه ای نامرئی کد گذاری صورت گرفته است لذا با گرفتن قلم بر روی آیه مورد نظر کد مربوطه را خوانده و بعد از تشخیص کد ، آیه مربوط به آن کد را می خواند.در صورتی که کاربر نام آیه را با قلم لمس کند ، تمام سوره تلاوت می گردد.تلاوت آن توسط چندین استاد برجسته انجام می گردد.

با استفاده از این دستگاه شما می توانید با سه گام بهترین شیوه یادگیری و قرائت و حفظ قرآن را فرا گیرید:
1- نقطه گذاری (لمس)
2- گوش فرا دادن
3- تلاوت شما

صدای تلاوت قاری توسط دو بلندگوی تعبیه شده بر روی قلم بصورت واضح شنیده می شود و در صورت تمایل می توان از هندزفری موجود در جعبه  استفاده کرد.

 

 

 

 

 


منبع:http://www.avestashop.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: